هتل اسپیناس پالاس تهران ، کاخی با شکوه در پایتخت
نوشته شده توسط : gheirati

پایتخت کشور یعنی تهران بزرگ مقصدی بسیار پر متقاضی در مسافرت‌های کاری و تفریحی به شمار می‌رود. جالب است بدانید بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران در این کلان شهر واقع شده است. وجود برترین هتل‌های 5 ستاره سبب سردرگمی برای رزرو هتل در تهران می‌شود. اما در این میان هتل اسپیناس پالاس تهران که از مجموعه هتل‌های اسپیناس می‌باشد همانند ستاره‌ای درشمال تهران می‌درخشد. به جرات می‌توان گفت این هتل یکی از فول امکانات و خدمات‌ترین و زیباترین هتل‌هایی خواهد بود که تاکنون تجربه کرده‌اید.

 هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به دنبال یک اقامت بسیار مجلل و یا شاهانه هستید با آژانس مسافرتی"های هتل" همراه باشید. زیرا این مطلب را به معرفی هتل اسپیناس پالاس اختصاص داده‌ایم.

 

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران با 5 ستاره درخشان طلایی همراه با نشان‌های استانداردهای روز در سال 1394 تاسیس شد. این هتل مدرن با مساحت 20 هکتاری بزرگ‌ترین هتل ایران محسوب می‌شود. هتل اسپیناس پالاس دارای 20 طبقه و 400 اتاق و سوئیت فوق العاده لوکس می‌باشد. همانطور که گفته شد این هتل از سری هتل‌های اسپیناس است که دو شعبه آن در تهران و یک شعبه ان در آستارا واقع شده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل با تنوع بالا و معماری بسیار زیبای خود در بهترین موقعیت جغرافیایی ممکن قرار گرفته است. هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد و بر روی تپه‌ قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های این هتل 5 ستاره علاوه بر خدمات منحصر به فرد و بی نظیر، معماری چشم نواز و کاخ مانند موقعیت جغرافیایی بسیار متفاوت است. زیرا هتل اسپیناس پالاس به دره فرحزاد مشرف است و به کل شهر دید دارد. این هتل همواره پذیرای افراد سیاسی، سفرا، وزرا خارجی و بین المللی فراوانی بوده است.

آدرس هتل: تهران بزرگ- سعادت آباد- میدان بهرود- خیابان عابدی- خیابان 33 شماره 21

هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس

در رابطه با خدمات و امکانات این هتل بهتر است اینطور بگوییم هر آنچه در یک کاخ شکوهمند انتظار می‌رود در این هتل موجود است. در این هتل می‌تواند همانند یک پرنس یا پرنسس از تمامی این خدمات فوق العاده و لوکس بهره ببرید. تنها با تماشا عکس و اقامت در این هتل است که می‌توانید به کیفیت این هتل در سطح بین المللی پی ببرید.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران

برخی از خدمات و امکانات هتل شکوهمند اسپیناس پالاس عبارتند از:

  • لابی بسیار بزرگ و مجلل با تمامی امکانات رفاهی و آسایشی
  • واحدهای اقامتی بسیار لوکس با برخورداری از امکانات بی نظیر
  • رستوران‌های متنوع ایرانی، تایلندی، فرانسوی با تنوع بسیار
  • آرایشگاه اقتصادی آقایان و بانوان زیر نظر مجرب‌ترین افراد
  • کافی شاپ فضایی شیک و لوکس به همراه کیفیت بالای نوشیدنی
  • سالن‌ بدنسازی حرفه‌ای با امکانات عالی، سالن تنیس و بیلیارد
  • استخر بزرگ، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ حرفه‌ای
  • سالن‌های بزرگ برای برگذاری مراسم خاص و بیزینس سنتر مجهز
  • خانه داری، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی و ...

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

هر چقدر از امکانات و خدمات واحدهای اقامتی این هتل بگوییم باز هم نمی‌توانیم آن چه هست را به تصویر بکشیم. در تعریف از امکانات و خدمات این واحدها باید بگوییم که افراد بزرگی چون سفرا و وزرا نیز در این اتاق‌های احساس آرامش داشته‌اند. اوج شکوه هتل اسپیناس پالاس را تنها می‎‌توان با اقامت در این هتل‌ احساس کرد. هر یک از واحدها نظیر اتاق‌های دبل و توئین استاندارد، اتاق‌های خانوادگی رویال و بالکن دار، اتاق‌های پرزیدنت و پرزیدنت پالاس و اتاق بیزینس و جونیور هر کدام معماری خاص و امکانات مختص به خود را دارند.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

تمامی اتاق‌ها متراژ بالا هستند و منظره خیره کننده دارند. برخی اتاق‌ها نیز تراسی با ویو کم نظیر دارد. ملافه‌ها، خوشخواب، لوازم بهداشتی شخصی، امکانات اتاق همه همه در بهترین وضعیت خود هستند. خاص‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس تهران که عاشقان بسیاری دارد سوئیت اسکای است. این واحد 250 متری در بالاترین طبقه قرار دارد و با پنجره‌های قدی بلند و امکانات لوکس، اتاق کار، تجهیزات ورزشی و.. در ایران کم نظیر است.

 

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران لاتون  با تم رنگ آبی فیروزه‌ای و فضایی لاکچری و مدرن ساخته شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی زیر نظر برترین آشپزهای دنیا تهیه و دیزاین می‌شود. رستوران سنتی دیبا که از رستوران‌های اسپیناس پالاس می‌باشد. این رستوران در محیطی رمانتیک و خاص با غذاهای ایرانی اصیل و سنتی را با طعم و رنگی متفاوت پذیرای مهمان ویژه خود است. اما اگر از کافی سان ست با آن بالکن زیبا و نوشیدنی گرم و سرد فوق العاده‌اش بگذریم، از اسکای لانژ نمی‌شود گذشت. رستوران اسکای لانژ نیز همچون نشان مدال افتخاری برای هتل اسپیناس پلاس است. این رستوران با ویو رو به شهر و دره در شب چشم‌های زیادی را خیره کرده است. غذاهای این رستوران را بهترین آشپزهای بین المللی و تحصیل کرده با دیزاینی با شکوه سرو می‌کنند.

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

مسافران عزیزی که تمایل به رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران دارند می‌توانند با مراجعه به آژانس "های هتل" با بهترین قیمت رزرو هتل در تهران را انجام دهند. برای بازدید از کاخ‌های زیبای تهران می‌توانید با رزرو تور تهران در آژانس "های تور" از این جاذبه‌ها دیدن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: